27 декабря - общенациональная забастовка машинистов в Украине

Приехали ребята. Причина протестов - классическая, зарплата. На фейсбуке выложили занятный документ. Кто будет в поезде 27 декабря с 9 до половины десятого - тем сильно повезло.




***

Згідно з рішенням Координаційної ради, членами Президії визначено, що запропонована акція з зупинкою руху поїздів відбудеться 27 грудня з 09.00 до 09.30.
Рекомендований порядок проведення акції протесту
з тимчасовою зупинкою виконання основної роботи, включаючи рух поїздів.
Загальні положення.
Цей «Порядок» відпрацьований з урахуванням досвіду проведення Вільною профспілкою машиністів України (ВПМУ) попередніх аналогічних та визначає тільки порядок проведення акцій з тривалістю проведення до 58 хвилин (з похибкою +/- 1 хвилина). (более часа нельзя - прим. ред.)
Засадничою та обов’язковою передумовою проведення акції є дотримання норм з безпеки руху поїздів, протипожежної безпеки, безпеки пасажирів та збереження вантажів.
Дата проведення акції та час початку її проведення і тривалість при кожному проведенні доводиться окремо через первинні профспілкові організації ВПМУ.
1. Форма проведення акції - призупинка виконання основних робіт, включаючи рух поїздів.
2. Місце проведення – на коліях загальнодержавного призначення та територіях усіх виробничих та структурних підрозділів залізничного транспорту України.
3. Не зупиняють руху локомотивні бригади що обслуговують воїнські, відбудовчі, пожежні поїзди та поїзди спеціального призначення (за встановленою нумерацією).
Усі учасники акції повинні сприяти безперешкодному пропуску цих поїздів.

Особливості проведення акції для локомотивних бригад.
1. Локомотивні бригади, які знаходяться на діючих локомотивах (МВРС),
проводять акцію у такому порядку:
- локомотивні бригади, що знаходяться у режимі руху на перегонах виконують службове гальмування з урахуванням зупинки поїзда у зазначений час; (Зупинка в полі - прим. ред.)
- локомотивні бригади, що знаходяться на станції маневровий рух, приймання локомотива та його здачу не проводять;
- при зупинці на перегоні розрахувати зупинку з урахуванням (по можливості) з обмеженням місця зупинки однією блок - ділянкою; (СЦБисты и диспетчеры от протеста страдать не должны)
- після зупинки машиніст локомотиву повинен повідомити по радіозв’язку про причину зупинки по регламенту: «Я, машиніст поїзду №__ (ПІБ) зупинив поїзд в зв'язку з участю в акції протесту на перегоні ст._______ - ст.______ , локомотив знаходиться на __км, пікет ___». Повідомлення повторювати до тих пір, поки не переконаєтесь, що його вірно зрозумів машиніст поїзда що йде за ним та поїзний диспетчер;
- для поїздів приміського сполучення допускається зупинка на платформі; (Но о ПДС и МВПС ничего не сказано, лол)
- по можливості утримуватися від зупинки на блок – ділянці перед станцією (у вхідного світлофору з дозволяючим сигналом);
- при проведенні акції тривалістю більше ніж 20 хвилин здійснювати зупинку усіх поїздів на попередній станції без виїзду на перегін;
- причиною для передчасного припинення акції може служити загроза безпеки руху, життя людей і збереження техніки, або реєстрований наказ поїзного диспетчера у разі необхідності пропуску спеціальних поїздів або проведення аварійно-відновлюваних робіт;
- забороняється зупиняти поїзди у зоні інженерно - технічних споруд (мости, тунелі, віадуки тощо) та на підйомах і ухилах, зупинка на яких та початок руху потребують додаткових технічних заходів, включаючи встановлення гальмівних башмаків;
- по закінченню акції початок руху у назначений час;
- під час проведення акції локомотивним бригадам проводити усі передбачені регламентні роботи які передбачені під час зупинки;
- по закінченню акції попередити поїзного диспетчера (чергового по станції) про готовність відновлення руху.
2. З метою запобігання провокацій локомотивним бригадам вжити усіх необхідних заходів для недопущення появи та знаходження сторонніх осіб на локомотивах та у кабінах МВРС;
3. Локомотивні бригади, які зупинили поїзд з технічних або інших причин, не пов’язаних з акцією, учасниками акції не вважаються;
4. Час нагону після проведення акції для оплати не враховувати.
Особливості проведення акції для працівників поїзних бригад.
1. У разі руху поїзда під час проведення акції:
- вважати своїм основним завданням - роз’яснення пасажирам причин проведення акції;
- начальнику поїзда (провіднику пасажирського вагону) зробити оголошення пасажирам, про проведення акції, та попросити їх під час акції утриматися від непринципових звернень до поїзної бригади;
2. У разі стоянки поїзда під час проведення акції на станції, де передбачена зупинка за графіком- виконувати, у межах часу для графікової зупинки, усі технологічні операції, передбачені правилами.
3. У разі стоянки поїзда під час проведення акції на станції, де не передбачена зупинка за графіком або на перегоні не допускати виходу пасажирів з вагону.
4. У разі виникнення нестандартної, або небезпечної ситуації терміново повідомити начальнику поїзда та машиніста.
Особливості проведення акції для залізничників, що приймають участь у обслуговуванні пасажирів та інших клієнтів залізничного транспорту:
- вважати своїм основним завданням роз’яснення пасажирам та іншим клієнтам причин проведення акції;
- призупинити обслуговування клієнтів не відходячи від своїх робочих місць.
Працівникам служб зв’язку та електрогосподарства, зв'язок не переривати і постачання електроенергії не припиняти з метою запобігання екстремальних ситуацій при оперативному керівництві рухом поїздів.
Всім іншим залізничникам під час проведення акції.
Призупинити виконання основних робіт, провести мітинги і збори в підтримку висунутих вимог та безпосередніх учасників акції, які проводять її з зупинкою руху поїздів.
Враховуючи, що цей порядок є рекомендованим, працівники інших професій приймають участь у акції з урахуванням особливостей: посадових інструкцій, місцевих умов та технологічних процесів, при безумовному забезпеченні дотримання норм з безпеки руху поїздів, протипожежної безпеки, безпеки пасажирів та збереження вантажів.
Заключні положення.
Початок та кінець проведення акції відзначити поданням сповіщального сигналу великої гучності (один довгий сигнал на протязі 1/2 хвилини).
Знаходячись на підприємстві, необхідно підтримувати посилений порядок, не припускати провокацій, спрямованих на загострення соціальної напруги у колективах, порушення дисципліни. Усім учасникам акції вживати необхідних заходів з метою недопущення провокацій та загрози безпеки руху поїздів та маневрової роботи під час проведення акції протесту.
З метою запобігання дезінформації населення України про кількість учасників акції та її масштабах (так як це було при попередніх проведеннях аналогічних акцій), невідкладно повідомити організаційним ланкам Вільної профспілки машиністів України:
- номер поїзду, локомотиву, прізвища членів локомотивної бригади, назва станції або перегону де була проведена акція;
- для працівників інших професій та господарств: назва підприємства (структурного підрозділу) номеру зміни, прізвища учасників, які прийняли участь в акції протесту, їх кількість, тощо.
Головам виборних органів профспілкових організацій на протязі 20 хвилин по закінченню акції повідомити центральний офіс ВПМУ про початок та завершення акції, на протязі 1 години – кількість учасників.


Просимо усіх максимально розповсюдити цей порядок та дату і час проведення акції !!!
Subscribe to  akirich_pcroom

Recent Posts from This Journal

  • Вопрос.

    Все знают, что группа Кайлас-В сделала классный сет из муралов на ХТЗ и Салтовке. Последний из них был замечен на пр. Тракторостроителей, напротив…

  • Зародок грозы.

    Вечером эта туча долго кружила над пригородом, но било только в облаках. Не спрайт, и не джет, синего оттенка.

  • Зонт - закоротка.

    Еще раз о безопасности и растяпстве пассажиров. Сегодня вечером постояли на станциях пассажиры красной линии. Из-за одного пассажира, лишившегося…

promo akirich_pcroom september 1, 2013 01:18
Buy for 10 tokens
Размещайте рекламу в промо по уникально низким ставкам! Правила размещения промо в моем ЖЖ. Даже несмотря на непостоянство показов в данном журнале действуют ограничения по тематике промоутируемых материалов. Рекламируемый материал должен содержать материалы подходящие для группы 12+.…
Классическая Европа, чё. Немцы могут и на сутки движение положить.
Мда.

Я вот технически не представляю, как можно прожить на 5 тысяч. А если семья?
У нас этим товарищам бастовать запрещено, явная недоработка местного принтера.
У вас то же разница между грузовыми и пассажирскими машинистами ?
Пока еще нет. Планируют переделывать тягу, но еще не известно, как её разделит.
В соседней ветке же говорил что от 6 до 9 тысяч. 9 тыс. - это высшая классность, на которую сейчас проблематично выйти.

При этом маневровые у частников получают от 8 тысяч стабильно без премий.