akirich_pcroom (akirich_pcroom) wrote,
akirich_pcroom
akirich_pcroom

#спасибомайкрософт Вступна кампанія організована непрофесійно

Приймальні комісії не можуть зареєструвати заяви абітурієнтів, а система електронного вступу періодично "зависає" та видає помилки. На запитання та звернення у міністерстві не реагують


Спостерігачі громадянської мережі ОПОРА наголошують на незадовільному стані роботи Єдиної державної електронної бази з питань освіти, від якості роботи якої залежіть проведення вступної кампанії, та вимагають від Міністерства освіти забезпечити її належне функціонування. Про це йдеться у прес-релізі організації щодо вступної кампанії 2012 року.

"Початок цьогорічної вступної кампанії можна охарактеризувати як "технічно несправний". Таке твердження випливає з незадовільної роботи Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО) – автоматизованої системи збору та зберігання інформації, в тому числі про абітурієнтів, які подають документи на вступ до ВНЗ", - йдеться в релізі організації.

В ОПОРІ зазначають, що до бази вносяться дані абітурієнтів, які подають документи безпосередньо у приймальних комісіях або за допомогою системи електронної подачі заяв на вступ до вищих навчальних закладів. Окрім цього, електронна база містить інформацію про атестат та додаток до нього, результати державної підсумкової атестації та ЗНО. У базі також зберігаються дані про вищі навчальні заклади та напрямки підготовки, з яких оголошено конкурс.

Фактично вся вступна кампанія від подачі документів до формування рейтингових списків залежить від якості та стабільності роботи Єдиної бази, оскільки факт кожної подачі заяви в паперовій формі заноситься уповноваженою особою приймальної комісії до ЄДЕБО безпосередньо під час прийняття заяви.

В ОПОРІ наголошують, що наслідком неналежного функціонування ЄДЕБО стало те, що приймальні комісії ВНЗ не можуть зареєструвати заяви абітурієнтів.

"Уже в перший день вступної кампанії на гарячу лінію Громадянської мережі ОПОРА почали надходити скарги від адміністраторів приймальних комісій на повільне з’єднання з сервером, на якому розміщена ЄДЕБО. Як результат, комісії не можуть забезпечити своєчасне введення інформації щодо заяв від абітурієнтів, оскільки кожний запит система опрацьовує дуже довго", - повідомляють громадські спостерігачі.

Також адміністратори приймальних комісій скаржаться на те, що кількість балів у додатках до сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання, що надають абітурієнти, не відповідають даним у електронній базі, а також на те, що за таких умов неможливо перевірити кількість уже поданих заяв у різні ВНЗ.

Спостерігачі зазначають, що на запитання та звернення з регіональних вищих навчальних закладів у міністерстві не реагують.

Ще однією проблемою початку вступної кампанії є нестабільна робота сайту електронної подачі документів до ВНЗ (ez.osvitavsim.org.ua), що є альтернативним шляхом традиційної форми подання заяви про вступ.

За словами абітурієнтів, труднощі виникають ще на етапі реєстрації на сайті, а також при введенні особистих даних до анкети. Система електронного вступу періодично "зависає" та видає помилки.

Наприклад, при виборі однієї спеціальності система реєструє абітурієнта на іншу, неможливо знайти відповідний напрям підготовки, можуть бути відсутні результати одного з предметів ЗНО тощо. Окрім цього, всупереч "Порядку подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів", яким визначено, що приймальна комісія має протягом 24 години зреагувати на отриману заяву, абітурієнти скаржаться на недотримання термінів розгляду їхніх електронних анкет та присвоєння їм відповідного статусу.

"Ще більше дивують заяви Міністерства освіти і науки, молоді та спорту стосовно рекордної кількості поданих абітурієнтами заяв, у тому числі через систему електронного вступу. Проте Міністерство замовчує той факт, що ці заяви ще потрібно обробити у приймальних комісіях ВНЗ, а за такої незадовільної роботи Єдиної бази зробити це вчасно (за 24 години) майже не можливо", - зазначають у громадянській мережі.

У зв’язку цим, Громадянська мережа ОПОРА вимагає від Міністерства освіти забезпечити належне функціонування ЄДЕБО. "За таких обставин важко говорити про професійний підхід до організації вступної кампанії до вищих навчальних закладів. Вважаємо, що така непрофесійна організація вступної кампанії ставить під сумнів концепцію забезпечення рівного доступу до вищої освіти для усіх вступників".

http://osvita.ua/vnz/news/30150/
Tags: Украина, жизнь, онлайн
Subscribe
promo akirich_pcroom september 1, 2013 01:18
Buy for 10 tokens
Размещайте рекламу в промо по уникально низким ставкам! Правила размещения промо в моем ЖЖ. Даже несмотря на непостоянство показов в данном журнале действуют ограничения по тематике промоутируемых материалов. Рекламируемый материал должен содержать материалы подходящие для группы 12+.…
  • Comments for this post were locked by the author
  • Comments for this post were locked by the author