
Цитирую ответ мэра без искажений, прямым текстом.
Електронна петиція № 55 «Табло метрополітену має інформувати про час очікування до наступного потягу, а не навпаки», що набрала більше 1000 голосів на сайті Харківської міської ради, розглянута.
Існуюча система часофікації Харківського метрополітену є традиційною і використовується у всіх метрополітенах України. Ця система призначена для дотримання машиністами електропоїздів графіку руху і є складовою частиною загальної автоматизованої системи сигналізації, централізації та блокування, яка забезпечує безпеку руху поїздів метрополітену.
Впровадження системи інформування пасажирів на табло метрополітену про час очікування до наступного поїзда вимагає втручання в програмне забезпечення та алгоритми роботи існуючих автоматизованих систем, котрі забезпечують безпеку пасажирських перевезень, що може призвести до збоїв і відмов в їх роботі та, як наслідок, до загрози здоров’ю та життю пасажирів.
На цей час у метрополітені опрацьовується питання впровадження системи автоведення рухомого складу, яке передбачає значну модернізацію існуючої автоматизованої системи безпеки руху поїздів. У межах цих заходів буде розглянуто варіант побудови системи інформування пасажирів про рух поїздів із зворотнім відліком часу.
З повагою, Міський голова
Г.А. Кернес"
Конечно, стиль ответа намекает мне на деятельность секретарей самого метрополитена, но суть, я вам так скажу, не искажена и подана весьма явно.
Поясню, как связист, потому что все процессы СЦБ в метро - отчасти работа связиста. Зацитирую свой же ответ, данный в одном из пабликов ВКонтакте.
Для создания тайминговой системы, необходимо внедрятся в систему сигнализации движения составов. У Харькова уже есть неприятные случаи, когда внедрение новых систем сигнализации, централизации и безопасности приводило к сбоям в общей системе. И слава Богу, что обошлось. Во-вторых, законодательно такой процесс необходимо производить с заменой большого объема нормативных актов, основываясь на которых проводятся служебные и уголовные расследования в случае чрезвычайных происшествий. Если и таймеры появятся, то только как отдельный элемент информирования, а информация на них будет с погрешностью до минуты. Чтобы ввести тайминговую систему, кроме всего прочего, необходимо повысить культуру пассажиров - чтобы они не держали двери после закрытия. Иначе рассчитать время прибытия точнее - будет невозможно (опять таки из-за необходимости внедрения в системы блокировки и безопасности).
Journal information