Цитата треша: (http://nashigroshi.org/2014/12/22/rosiyany-sproektuyut-dilyanku-harkivskoho-metro-za-5-miljoniv/)
КП «Харківська дирекція будівництва метрополітену» 15 грудня уклало угоду з ПрАТ «Харківметропроект» на проектно-вишукувальні роботи по будівництву третьої лінії метрополітену в Харкові від станції «Метробудівників ім. Г.І.Ващенка» до станції «Одеська». Вартість угоди складає 4,91 млн грн. Про це повідомляється у «Віснику державних закупівель».
Планується, що будівництво триватиме 4 роки. Характеристики об’єкта: довжина дільниці – 3,56 км, з двома станційними комплексами; максимальна пропускна здатність – 40 пар потягів у годину. У проекті треба передбачити ліфти і підйомники для переміщення інвалідів і маломобільних груп населення, облаштувати шлях руху інвалідів по зору.
Підрядник має підготувати проект будівництва до кінця 2015 року.
«Харківметропроект» належить російським компаніям «Метропроект» і «Пальмар Тур».
То, что из портала Наши Гроши (кстати, учитывая нынешнее положение страны, в транслите звучит современно) начал всплывать фекальный треш, который накопали, а не нашли.
А вот в чем причина. Харьковметропроект владеет всеми стандартами и техпроектами и имеет данные геологоразведки. То есть если передать проектирование подрядчику Южспецстроя это на подрядах выйдет в цену не 5 млн. грн. Как минимум с еще одной цифрой ноль в конце.
Кстати, киевское метро строит "дочка" того же "Метропроекта" - "Киевметропроект". Для КМП и ХМП это выгодно. Потому что в нашей стране метрострой не нужен, и потому они вместе с москвичами строят московское, питерское, казанское, минское, бакинское метро, длинющие тоннели в Израиле и получают доллары, а у нас... А у нас куча замороженных проектов и долги по зарплате.
И вместо того, чтобы выйти и показать адекватную стоимость гуанокопальная журналистика срет, и лажает. Хоть свою контору не палите.
Journal information