
Цитирую исходный текст:
...Пільгою при придбанні квитка на проїзд у залізничному транспорті користуються студенти (учні) ДЕННОЇ форми навчання.
У разі, якщо при придбанні залізничного квитка студентом (учнем) наявність в ЄДЕБО його студентського (учнівського) квитка не підтверджено, СТУДЕНТУ (УЧНЮ) необхідно:
1) записати час звернення для придбання залізничного квитка, місце придбання та технологічний номер квиткової каси (дізнатися у касира); (Отказать в предоставлении таких данных кассир не имеет права - вызывайте начальника станции с книгой жалоб и предложений - прим. ред.)
2) перевірити дані щодо наявності власного студентського (учнівського) квитка в ЄДЕБО на сайті ДП «Інфоресурс» у розділі «Запити»: сервіс «Перевірка студентського/учнівського квитка за даними ЄДЕБО» (http://www.inforesurs.gov.ua/info-per/inforesurs-per-doc.html). Відповідальним за наявність (та/або коректність) даних студентського (учнівського) квитка в ЄДЕБО є навчальний заклад, що видав квиток. Тому для внесення (виправлення, у разі наявності помилок) даних квитка в ЄДЕБО студенту (учню) необхідно звернутись до керівництва навчального закладу з проханням вжити відповідні заходи;
3) крім того, у разі відсутності даних студентського (учнівського) квитка в ЄДЕБО, перевірити реєстрацію особи в базі (наявність особистої картки) на сайті ДП «Інфоресурс» у розділі «Запити»: сервіс «Перевірка реєстрації фізичної особи в ЄДЕБО» (http://www.inforesurs.gov.ua/info-per/inforesurs-stud.html). Відповідальним за реєстрацію особи в ЄДЕБО є навчальний заклад, в якому студент (учень) навчається. Тому для реєстрації студента (учня) в ЄДЕБО йому необхідно звернутись до керівництва навчального закладу з проханням вжити відповідні заходи.
У разі наявності даних студентського (учнівського) квитка в ЄДЕБО, але відмови з боку Укрзалізниці в наданні пільги на проїзд, НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД...
Текст я опускаю, учебное заведение само должно знать, что ему делать. Технически последний факт возможен, и в таком случае всю вину ВУЗ может автоматически спихнуть на Инфоресурс. В большей степени (если деканаты действительно не прокололись) госпредприятие свою вину признает.
..Також інформуємо, що оновлення з ЄДЕБО даних Укрзалізниці для перевірки студентських (учнівських) квитків здійснюється кожні дві години.
Это означает, что в летний пик проблем быть не должно - отгрузка данных реализована аналогично ИС Конкурс, которая в летний сезон работает гораздо стабильнее, чем сама ЕДБО.
Journal information